A prima vittura di China piena servo di consegna automatica di linea di pressa à alta velocità

A prima linea di stampa automatica d'alta velocità domestica full-servo sviluppata indipindente da Jinan No. 2 Machine Tool hè stata recentemente messa in usu è ufficialmente consegnata à a basa SAIC-GM Wuhan.

A linea di servo pressa hè custituita da una pressa servo multi-link 2000-ton, trè presse servo multi-link 1000-ton, è l'alimentazione automatica di a testa di linea, u dispusitivu di alimentazione à doppia braccia, è scaricamentu automaticu à a fine di a linea. U servo drive hè applicatu. , CNC idraulicu, cuntrollu sincronu è altre tecnulugia core. In cunfrontu cù a linea di pressa automatica tradiziunale, a produzzione di linea di servo cumpleta batte 18 volte per minutu, l'efficienza hè aumentata di 20%, a flessibilità di produzzione hè ancu superiore, è a pruduzzione di stampaggio d'alta velocità "verde, intelligente, fusione" piena di servo. pò esse realizatu.

Wang Yongqing, direttore generale di SAIC General Motors, hà dettu in a cerimonia di lanciamentu chì a penetrazione di a linea di stampa automatica à alta velocità full-servo hà ghjucatu un rolu di dimostrazione in a promozione di l'aghjurnamentu di a struttura di l'industria di stampa in Cina, è hà purtatu benefici ecunomichi significativi à a sucetà. Hè una pratica riescita di China Manufacturing 2025. U Jinan No 2 machina strumentu una volta criatu un record è criatu un miraculu.

Jinan No. 2 Machine Tool hè u più grande fabricatore di l'equipaggiu auto in Cina cù a più grande categuria è a forza di fabricazione più cumpleta. Da a prima piallatrice à grande scala, a prima pressa meccanica chjusa à grande scala, à l'equipaggiu di linea di stampa di grande scala per Ford di i Stati Uniti, Ji Er hà u scopu di "custruì una impresa di fabricazione di macchine utensili di classe mundiale è furmà un mondu. - marca rinumata ". L'avanzati tecnologichi anu riscrittu a storia di l'incapacità di a Cina di fabricà linee di stampa di l'automobile completamente automatizate. In l'ultimi deci anni, da a rottura di u patronu di monopoliu di e linee di produzzione straniere di stampa high-end in Cina à guidà l'aghjurnamentu tecnicu di l'equipaggiu di stampa in l'industria automobilistica cinese, Jier hè impegnatu à a migliione cuntinua di a tecnulugia, a qualità è u serviziu, è hè cumplettamente. impegnati à furnisce l'utilizatori cù set cumpleti è suluzioni intelligenti. prugramma. Attualmente, Jiji hà una linea di pruduzzione di stampaggio meccanica d'alta velocità di u mondu, è hà sempre mantene a so pusizioni cum'è a parte di u mercatu numeru unu in u mondu. U cumpletu di a linea di stampa d'alta velocità full-servo in a basa di Wuhan hè u risultatu di a cuuperazione trà l'utillita Jinan No. 2 è a tecnulugia di stampaggio più avanzata di u mondu, dopu à a prima linea di pruduzzione automatica di stampa meccanica à grande scala di SAIC. General Yantai Base in 2009.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021